torsdag den 23. august 2007

13. indlæg nu med evaluering

Generelt vil jeg sige at det har været spændende og lærerigt, men jeg har nogle kritikpunkter til forløbet: der har været for lidt tid til (nogle af) opgaverne - ihvertfald for os der er web.2-novicer. 14 dage til hver opgave havde været bedre, og så skulle forløbet ikke gå ind over en sommerferie. Det har ihvertfald slået min rytme itu. Og så vil jeg heller ikke høre om hvor nemt det er - nej det er det altså ikke for alle. Vi har helt klart forskellige forudsætninger for at deltage.
Men formen med fri leg i eget tempo er fin.
Jeg har dog fået mange smagsprøver på nettets muligheder, og det har været rigtig godt. Min psykologiske modstand mod det ukendte er blevet minimeret.
Det har ikke været alt, jeg umiddelbart kunne se den faglige relevans i, og meget vil jeg heller ikke bruge fremover. Sjovest var nok musik- og billeddelen, og så tror jeg også man kunne blive lidt afhængig af at blogge, hvis man godt kan li' at skrive. Men jeg vil nu alligevel lukke min blog efter det her, for jeg synes der er for meget privat ævl på nettet (her taler jeg ikke om mine interessante kolleger i KKB).
I stedet for at falde i svime over alle de nye teknologiske muligheder, synes jeg også lige man skal se tingene i et større perspektiv engang imellem, og tænke på, hvad det er for et samfund, vi er på vej mod. Det er for mig det rigtig interessante, og det skal så være min udgangsbøn for denne gang.
P.S. Tak til dem der har knoklet med 23ting og oplyst os andre en smule.

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke med at du er nået igennem og tak for din relevante kritik. Tiden og sommerferien, ja, du er ikke den eneste som har kommenteret på det og I har ret. Tiden var for kort.
Tak fordi du gad lege med os

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.