torsdag den 23. august 2007

12. indlæg og en lille biblioteks-rap

Video Sliders Library Rap - Sliders, Library, Rap, épisode, Série - Dailymotion Del Videoer Med Andre

Typisk mig - her i 11. time får jeg endelig skrevet de sidste kommentarer i min blog. Jeg gik totalt i stå i sommerferien, men ville jo gerne gå hele vejen. Det når jeg dog ikke.
Ting nr. 20 om podcast har for mig, der aldrig har ejet en MP3-afspiller, været (for) stor en mundfuld. Har været inde og lytte på podhead, men at få musik og feeds ind på mp3-afspilleren må vente på kvalificeret hjælp. Beklager, men Bentes vejledninger har generelt ikke været til megen hjælp - de har snarere fået mig til at rive mig i håret af frustration over, at jeg ikke forstod dem.
Ting nr. 21 var lidt nemmere, da jeg ikke har oprettet mig nogen steder, men blot set på videoer, og det er jo meget sjovt.
Ting nr. 22 springer jeg altså over, for jeg ejer ikke et headset, og jeg synes jo egl. også jeg lige må have lavet nr. 20 først, så...

Ingen kommentarer: